OSB_mala ZRSšolstvo Ministrstvo ESS

Osnovna šola Brežice se je vključila v projekt, ki ga sofinancirata EU iz evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, z naslovom Spodbudno učno okolje za zagotavljanje enakih možnosti v vzgoji in izobraževanju.

Vsa srečanja so potekala med učenci osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom in učenci osnovne šole, in sicer z učenci 3. c razreda.

Cilj projekta je bilo povezovanje učencev, spoznavanje in sprejemanje različnosti in drugačnosti, upoštevanje pravil, razvijanje vztrajnosti, dvig samopodobe, razvijanje komunikacijskih in socialnih kompetenc ter čustvene inteligence pod sloganom

»Vsi mi smo učenci OŠ Brežice.«

V okviru projekta Spodbudno učno okolje za zagotavljanje enakih možnosti v vzgoji in izobraževanju smo izvedli več različnih aktivnosti, in sicer:

  • V času jesenskih počitnic smo organizirali  ustvarjalne delavnice za učence.
  • V šolski telovadnici je v oktobru potekalo družabno športno srečanje učencev z nižjim izobrazbenim standardom in učencev 3. c. Razredničarke so pod mentorstvom učiteljice športa, Hedvike Lopatič, za učence pripravile pestro paleto športnih iger po principih team bildinga.
  • Stičišče drugega srečanja je bilo znano slovensko literarno delo iz področja mladinske književnosti, in sicer Maček Muri.
  • Ob zaključku projekta smo pripravili prav poseben večer – Bralno noč.
    • Učenci so pod vodstvom specialnega pedagoga Marka Juhanta zgradili čisto ta pravo hišo. Ob pogledu na zgrajeno hiško so bili vsi zelo zadovoljni in ponosni nase in na opravljeno delo.
    • S pomočjo glavne junakinje iz pravljice so se potopili v svet strahov in teme. Naučili so se, da strahovi živijo v naših glavah. Poskrbeli smo, da so strahovi izginili v noč.
    • Skupaj smo mazali palačinke in si pripravili okusno večerjo.
    • Vsi utrujeni, a zadovoljni so se učenci pripravili za spanje, ki je bilo malce drugače kot običajno noč, saj so noč prespali v šolski telovadnici.
  • Učitelji smo poslušali predavanje Marka Juhanta na temo postavljanja meja.
  • Svoje primere dobre prakse so učiteljice predstavile kolegom iz Osnovne šole dr. Mihajla Rostoharja Krško.

Učenci in učiteljice OŠ in OŠPP

Dostopnost